What's new?
Od 17.11 nie planuje notek! Bo to mi po prostu nie wychodzi.

Od 29.10.2014 zaczynam wykonywać wybrane zamówienia.

Szablon widnieje od 28.04.2016. Wykorzystane instrukcje zostały umieszczone w podstronie Credits.

Szablon powinien działać we wszystkich przeglądarkach (działa najlepiej w Google Chrome oraz Operze, z Mozillą Firefox i Safari będę niedługo walczyć) i w większości rozdzielczości (sprawdzałam to kilka razy).

Recomend
Brak znanych mi imprez. :(

Book vs. E-Book


Dzisiaj będzie trochę inny post, ponieważ chcę się skupić na tym co jest lepsze, książka tradycyjna czy też tzw. e-book. Dlaczego akurat taki temat dzisiaj obrałam? Ponieważ wydaję mi się, że książki tradycyjne są obecnie coraz bardziej wypierane przez książki elektroniczne. Wszystko przez to, że elektronika idzie wciąż do przodu, a co się z tym łączy, sprzęt również jest udoskonalany. Właśnie przez to możemy czytać książki chociażby na naszych smartphone'a czy tabletach. Czytniki e-book'ów są nam kompletnie do tego nie potrzebne, chociaż są w dużej mierze wygodniejsze.
To wszystko skłania obecnego konsumenta do zakupy czy też ściągnięcia wersji elektronicznej książki, która czasami jest łatwiej dostępna od wersji tradycyjnej. Co ponadto skłania nas do korzystania z e-book'ów? Takie książki możemy ze sobą wszędzie zabrać, wystarczy wgrać je na naszego smartphone'a czy tablet, który mamy przy sobie. W ten sposób, ludzie dookoła nas nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że akurat czytamy książkę. Jednak to właśnie przez to, mówi się obecnie o tym, że ludzie są uzależnieni od elektroniki wszelakiego rodzaju.

Książki tradycyjne mają zazwyczaj większe gabaryty, chyba, że akurat trafi nam się tzw. wersja kieszonkowa. Co za tym idzie, zabieranie jej ze sobą niesie ze sobą pewne kłopoty. Jako kobieta, mogę śmiało powiedzieć, że torebka często jest wypchana czymś po brzegi lub jest zwyczajnie zbyt mała, aby zmieścić w niej książkę. I mimo, że uwielbiam książki tradycyjne, to nie zawsze jestem w stanie je ze sobą zabrać, np. na wycieczkę czy po prostu w podróż. Taka książkę też jest cięższa od wersji elektronicznej, która mieści się chociażby w naszym telefonie. Koszt zakupu książek tradycyjnych jest zazwyczaj wyższy niż koszt zakupu e-book'a. Ponad to, na wersję papierową potrzebujemy więcej miejsca. Jeśli ktoś uwielbia kupować książki, tak jak ja, to wie, że często przy rozważaniu zakupu kolejnego egzemplarza trzeba zastanowić się też, gdzie tą kolejną książkę się położy.
Osobiście jednak jestem zwolenniczką książek tradycyjnych. Dlaczego? Ponieważ uwielbiam czuć, że mam tą książkę w dłoni. Kocham zapach świeżo zakupionej książki, który jest bardzo specyficzny. Uwielbiam mieć możliwość przewracania kartek. A najbardziej, po prostu kocham w zimowy wieczór, siąść sobie wieczorem pod kocykiem, z kubkiem gorącej czekolady na stoliku i dobrą książką w dłoni. Jest to jeden z moich ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu. Jednak jak już wspomniałam wcześniej, chociaż bardzo bym chciała zakupić nowe pozycję do mojej małej "biblioteczki", to niestety nie mam już na nie za bardzo miejsca. A niestety, jestem typem osoby, która woli zakupić sobie swój egzemplarz książki, niż wypożyczyć takowy w bibliotece. Jest to chyba spowodowane tym, że po prostu nie mam czasu chodzić do biblioteki, która znajduję się w drugim końcu miasta, a ponad to otwarta jest bodajże w godzinach, w których muszę siedzieć w pracy.
A teraz odpowiedzcie sami na pytanie: Co jest lepsze, książka w wersji tradycyjnej czy elektronicznej? Czekam na wasze opinie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by kass.
With help: subtelpatterns, mruwisko, rinne-tworzy.