What's new?
Od 17.11 nie planuje notek! Bo to mi po prostu nie wychodzi.

Od 29.10.2014 zaczynam wykonywać wybrane zamówienia.

Szablon widnieje od 28.04.2016. Wykorzystane instrukcje zostały umieszczone w podstronie Credits.

Szablon powinien działać we wszystkich przeglądarkach (działa najlepiej w Google Chrome oraz Operze, z Mozillą Firefox i Safari będę niedługo walczyć) i w większości rozdzielczości (sprawdzałam to kilka razy).

Recomend
Brak znanych mi imprez. :(

006. We're illuminated


Cześć Wam! Wybaczcie tą małą obsuwkę w dodaniu notki, bo w sumie miała być ona wczoraj. Ale wieczorem tak mnie wena wzięła, że musiałam jeszcze zrobić dwie sygnatury i tapetę. Także ogólnie dzisiaj mam tego troszkę dla Was.
Ogólnie wena wróciła nie tylko do tworzenia grafiki. W końcu czuję, że... Uda mi się skończyć pisać prace licencjacką. To cholerstwo po prostu już za długo się ciągnie za mną, chce ją napisać i mieć to z głowy. Poza tym, pogoda na dworze tylko mnie skłania bardziej do pisania. Także co mi tam szkodzi, skoro i tak się nie czuję na tyle dobrze, by łazić po mieście.
Dobra... Koniec mojego nudnego gadania. Na dziś przygotowałam dla Was: 2 sygnatury, 1 nagłówek, 1 tapetę, 5 ikon, 2 paczki stocków (w tym 1-dna ze zdjęć robionych przeze mnie), 1 paczka PNG'sów, 1 paczka tekstur do ikon i 4 koloryzacje (całkowicie nowiutkie).

Ikony / Icons:
 

Sygnatury / Signatures:


Nagłówek / Header:

Tapeta / Wallpaper:

Paczki stocków / Stock Pack:
(kliknij na obrazek, aby pobrać / click on the picture to download)


Tekstury do ikon / Icon texture:
(kliknij na obrazek, aby pobrać / click on the picture to download)

Paczki PNG'sów / PNG's Pack:
(kliknij na obrazek, aby pobrać / click on the picture to download)

 Koloryzacje /  PSD Coloring:
(kliknij na obrazek, aby pobrać / click on the picture to download)




Na koniec chciałabym Wam podziękować za wszystkie głosy oddane na mnie w sondzie TOP 10 Grafików Lata 2014. Jeśli wciąż uważacie mój blog za przydatny, to oddajcie na niego głos w rankingu sierpnia Katalogu Graficznego.
Przypominam również, że pobierając cokolwiek z one-rehash, jesteście zobowiązani do przestrzegania regulaminu, a sporo osób o tym zapomina.

W komentarzach czekam na propozycję, tego co chcielibyście zobaczyć w nowej notce, która (mam nadzieje) ukażę się za dwa tygodnie (tak jak powinna).

Całuski!

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. sectumsempra
      Teraz piszem xD
      Uuu, Hayley i Klaus <3 Jak ślicznie! ♥
      Ale ta sygnaturka z Damonem *o* Kaś, zabiłaś mnie.
      Biorę koloryzacje, tekstury do ikon i PNG'esy (jak to cholerstwo się odmienia?) z Candice XD ;3
      Pozdereczki :*

      Usuń
    2. Cieszę się, że Ci się podobają xD Ahhh... ta z Damonem i tak wydaje mi się lepsza. :)
      A dodatki niech Ci służą kochana. :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. sectumsempra

      Damon! Klaus! Damon!
      Jak możesz...:c Ukradnę ci je gdzieś.
      I to, o czym pisałam, też ukradnę.

      Ekhem, Olku...tylko png? Paczka stock'ów? xD

      I poproszę na nast. notkę tapetę (1440x900), koniecznie z...Nie wiem jeszcze. Ale poproszę.

      Usuń
    2. Haha. Wiesz, że musiałam z nim zrobić tą ikonę, no musiałam. xD
      I kradnij sygny, nawet na forum jeśli chcesz ;)
      Wiem co kradniesz kochana, przecież mi mówiłaś od samego początku, że je weźmiesz. xD
      Co do tapety, to się postaram. I Ty dobrze o tym wiesz. xD

      Usuń
  3. Trzecia? :<
    DEJMON, KLAUS, DEJMON <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nieładnie tak ściągać, Kaś :p Mam na myśli to fanvideo z HP :P
    Sygnaturka z Damonem najlepsza ;) Ale obie bardzo ładne ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aguś, po prostu przez Ciebie się uzależniłam od tego fanvideo. xD
      Mi też bardziej się podoba ta z Damonem, może dlatego, że ją robiłam jako drugą. xD
      Całuski :*

      Usuń
  5. Pobieram stocki i teksturki. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Ci służą )
      Tylko następnym razem, proszę pamiętaj jeszcze o haśle przy pobieraniu. ;)

      Usuń
  6. Ojej... Długo mnie nie było a tutaj kilka notek dodałaś :) Od razu informuje, że ukradnę kilka dodatków :) Sygnaturaka z Damonem najlepsze ever and forever <3
    Pozdrawiam

    PS sectumsempra

    PS co z angielskim??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Dzięki Roug ;) Ostatnio nawet był specjalnie dla Ciebie tutorial na sygnaturę minimilistyczną. :)
      Niech Ci służą.
      A angielski... Powiem Ci, że przez czytanie materiałów i pisanie pracy licencjackiej, to mam go już po dziurki w nosie. Także póki, co sobie odpuszczam. Szczególnie, że chce notki dodawać w miarę szybko. ;)

      Usuń
  7. Prace są śliczne, a najbardziej spodobał mi się nagłówek jest mega. Pobieram stocki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Niech Ci służą. ;)

      PS
      Następnym razem pamiętaj o haśle jeszcze. ;)

      Usuń
  8. sectumsempra :) piękne prace, szczególnie sygnaturka z Damonem <3 pobieram stocki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ;)
      A stocki niech Ci służą. :)

      Usuń
  9. sectumsepra
    pobrałam do tej pory models#5 models#6 stock pack#9 i stock pack#10 z postu First Welcome. Chociaż w najbliższym czasie pewnie pobiorę więcej bo to po prostu piękne ;)
    na razie do próbowania, dla siebie, jak zacznę publikować to dodam do creditów na blogu i dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;) Niech Ci służą jak najlepiej. :)

      Usuń
  10. hasło: sectumsempra. Widzę iż twoja operacja rozkręcenia samodzielnie swej kariery idzie w całkiem niezłym tempie coż
    pobieram z tej notki Paczki stocków , tekxury do icon i koloryzacje na bloga rockmenowa .

    ps: jeśli mogę zapropnować czy zrobiłabyś coś z np Dj .Bobo czy Gordonem Ramsay ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Ci służą. ;)
      Em... co do Twojej propozycji. To będzie trudno, bo Dj'a Bobo nie kojarzę, a Hell's Kitchen od dawna nie oglądam.

      Usuń
  11. sectumsempra
    006. We're illuminated - koloryzacje, stocki,
    005. IT'S EVERYTHING YOU WANTED - koloryzacje
    Pozdrawiam, Lady Spark
    [http://graphic-rhythm.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Niech Ci służą ;)
      Ale następnym razem informuj o tym pod najnowszą notką. ;)

      Usuń

Layout by kass.
With help: subtelpatterns, mruwisko, rinne-tworzy.